Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΛΑΜΠΑΔΕΣ

 Φέτος οι λαμπάδες για τα βαφτιστήρια μου είχαν θέμα την ελιά!
 Πάντα μου άρεσε η ελιά... το δέντρο, οι καρποί της, τα ασημοπράσινα φύλλα της!
 Όμως φέτος το Νοέμβριο μια ελιά στο εξοχικό μας στη Λούτσα στάθηκε αφορμή να την αγαπήσω ιδιαίτερα...
 Είχαν γείρει τα κλαδιά της από τον απίστευτα πολύ καρπό .... πολλές μικρές αλλά και μεγάλες ελιές...
 ακόμη και αρκετές τεράστιες! Με πολύ κόπο (ομολογουμένως) αλλά και χαρά κάναμε τη συγκομιδή (ακόμη και τα παιδιά)...
 Στη συνέχεια ακολούθησα τις οδηγίες της μητέρας μου και τις ξαλμύρισα.... αρκετές φορές!!!
 Μετά από κάποιες μέρες είχα παραταγμένα στον πάγκο της κουζίνας μου μεγάλα βάζα, γεμάτα με...
... τον πολύτιμο καρπό μέσα στο καταπράσινο λάδι τους!!! Αυτή η διαδικασία μ'έφερε πιο κοντά στη φύση! Αντλώ πάντα μέσ'απ'αυτήν χαρά, δημιουργία. Η αέναη αναγέννησή της, η απίστευτη γενναιοδωρία της με γεμίζουν ελπίδα για το αβέβαιο μέλλον μας.
Ελιές λοιπόν στα βάζα μου .... ελιές και στις λαμπάδες!!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ στην καρδιά και στην ψυχή μας!!

6 σχόλια:

Mariela είπε...

Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου, αγαπώ κι εγώ τις ελιές πάρα πολύ.
Για αρκετό καιρό ονειρευόμουνα μία στο μπαλκόνι μου, αλλά δεν το τολμούσα γιατί φοβόμουνα ότι δεν θ' αντέξει. Ώσπου ήρθε σαν δώρο... και μεγαλώνει συνέχεια και βγάζει φύλλα και κλαδιά και τη λατρεύω κυριολεκτικά!!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Μαριέλα μου καλημέρα!
καλά έκανες και το τόλμησες.. μην τη φοβάσαι!
Ελπίζω να σου ανθίσει κιόλας, ώστε να βγάλει καρπό... θα τρελλαθείς!!
Πριν μερικές μέρες πήρα μια μικρή κι εγώ για το μπαλκόνι μου..
Η ελιά στο σπίτι είναι ευλογία!
σε φιλώ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΘΗΚΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 11 -12 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Καλημέρα σκρουτζάκο!!
σ'ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου... πραγματικά είναι τόσο όμορφο να παίρνεις θετική ενέργεια από άλλους ανθρώπους...
Έχει μυρίσει καλοκαιράκι και η θάλασσα μας καλεί!
Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα να ξεκινησει και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ (ΕΤ.ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ! ΠΑΙΡΝΩ ON LINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΜΑΡΙΕΛΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ... ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΚΑΜΒΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΝΩ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΜΠΛΟΥΖΕΣ, ΛΑΜΠΑΔΕΣ, ΒΟΤΣΑΛΑ κ.α.) ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!