Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Η ελευθερία του αετού .... ζηλεύω !

11 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Εγώ δεν ζηλεύω καθόλου την μοίρα του ψαριού!

Ωραίο αυτό, γαλάζια και μπεζ και καφέ είναι από τους συνδυασμούς που μου αρέσουν...

Διαστάσεις; Πού είναι οι διαστάσεις;

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Κωνσταντίνε, πόσο δίκιο έχεις....
αχ, ψαράκι μου, τι σου 'μελε να πάθεις!!!
Είναι μικρούλι το αετόπουλο... 18 x 24 cm!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Mariela είπε...

Πολύ ατμοσφαιρικό!
Σου στέλνω πολλά πασχαλινά φιλιά,
Καλή Ανάσταση!!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Μαριέλα μου καλημέρα !
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!
Προσδοκώ Ανάσταση ψυχής και ανάταση καρδιάς!!
Σε φιλώ....

Διακουμή Κατερίνα είπε...

JK SKROYTZAKO, καλημέρα, χρόνια πολλά!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ με υγεία και αγάπη στη ζωή σου... σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ανταποδίδω!

ΕΦΗ είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Κατερίνα. Όμορφος ο πίνακας σου, αλλά να ξέρεις η ελευθερία βρίσκεται στην ψυχή μας. Αν νιώθεις ελεύθερος άνθρωπος, κανείς δεν μπορεί να σε φυλακίσει!!!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Έφη μου, καλησπέρα και χρόνια πολλά!! Σ'ευχαριστώ πολύ... έχεις απόλυτο δίκιο και η ελευθερία της ψυχής είναι πραγματικά δικαίωμα αλλά και υποχρέωσή μας σαν άνθρωποι! Όμως αυτό που είχα στο μυαλό μου είναι η ελευθερία των κινήσεων, ξέρεις, το να μπορείς να βρίσκεσαι σε άλλα μέρη, με την ίδια ευκολία που τρέχει το μυαλό μας!!! Τι να κάνουμε... τα ταξίδια είναι η μεγάλη μου αγάπη!!!

ZÉ ROBERTO είπε...

Hi!
I loved their work, are very creative and very original.
Visit my blog.
Greetings from Brazil.
Roberto

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Roberto goodmorning!
It's a great pleasure to have you in my blog from beautiful Brazil!!
Thank you for visiting me!
Have you a nice day..
Katerina

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ (ΕΤ.ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ! ΠΑΙΡΝΩ ON LINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΜΑΡΙΕΛΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ... ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΚΑΜΒΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΝΩ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΜΠΛΟΥΖΕΣ, ΛΑΜΠΑΔΕΣ, ΒΟΤΣΑΛΑ κ.α.) ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!