Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ACTION PAINTING

"ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ ΑΓΕΡΑΣ ΦΥΣΗΞΕ"
ΜΙΚΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ
35 x 50 cm
"ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ ΑΓΕΡΑΣ ΦΥΣΗΞΕ"
H ζωγραφική της δράσης ή αλλιώς "action painting", ανήκει στο κίνημα του αφηρημένου εξπρεσσιονισμού και πατέρας της είναι ο Jackson Pollock.
Πήρα μέρος στο εργαστήριο που διοργάνωσε η ζωγράφος Μαριέλα Κωνσταντινίδου στις 16 Μαρτίου, στο χώρο που διεξάγεται η έκθεσή της. (Σπυροπούλειο Πνευματικό Κέντρο Ν.Ψυχικού). Σ'αυτόν τον πολύ όμορφο χώρο, με φόντο τα υπέροχα έργα της, αφήσαμε το μελάνι να τρέξει και τη φαντασία μας να ξεφύγει...
Ήταν ένα πολύ ωραίο ταξίδι που με οδήγησε σ'αυτό το Σαντορινιό τοπίο... η καθοδηγούμενη κίνηση έμπλεξε με το τυχαίο! Το μελάνι όρισε τα πλαίσια, η ακουαρέλα έγινε ένα με το λαδοπαστέλ και όλα ζυμώθηκαν με τα μαλακά παστέλ...
Το αποτέλεσμα με ταξίδεψε μέχρι το Αιγαίο κι έφερε μυρωδιές κι ανέμους...

6 σχόλια:

Mariela είπε...

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
Μπράβο Κατερίνα... για να δούμε ποιος άλλος θα ολοκληρώσει!!!!
Μου επιτρέπεις ένα πολύ μικρό "σχολιάκι";;
στα βράχια θα άφηνα να φαίνονται λίγο τα σταξίματα... σε κάποια σημεία.
σε φιλώ πολύ, ετοιμάσου για το μονοήμερο "ζωντανό μοντέλο", θα κλείσω μάλλον το Σπυροπούλειο!!

Mariela είπε...

Το βρήκες πως λειτουργεί το μπλογκρολ... παρατήρησα!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Καλημέρα Μαριέλα μου!
τι καλά.... σου άρεσε! Και φυσικά έχεις δίκιο, θα ήταν ωραίο φαίνονται κάποια σταξίματα.
Όσο για το μπλογκρολ,ε... παιδεύτηκα λίγο, αλλά τα κατάφερα!

H.Constantinos είπε...

Πολύ ωραίο, και ελπίζω να βλέπω να ανανεώνεται το blog και με homework!

H.Constantinos είπε...

Πού είμαι; Εδώ είμαι.
Χαίρετε και πάλι!

(Μήπως υπάρχει και κάποιο άλλο my art work που δεν το πήρα πρέφα;)

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Καλησπέρα Κωνσταντίνε,
έλα σε είδα στις αναρτήσεις... εγώ εννοούσα στους αναγνώστες μου!
Όσο... για τη ψηφοφορία... ε, τι να κάνουμε θα υποστώ την απογοήτευση!!

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ (ΕΤ.ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ! ΠΑΙΡΝΩ ON LINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΜΑΡΙΕΛΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ... ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΚΑΜΒΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΝΩ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΜΠΛΟΥΖΕΣ, ΛΑΜΠΑΔΕΣ, ΒΟΤΣΑΛΑ κ.α.) ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!