Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΑΝΤΙΟ
30 x 40 cm
ΛΑΔΙ ΣΕ ΚΑΜΒΑ
Η ζωγράφος Μαριέλα Κωνσταντινίδου στο blog της διοργάνωσε ένα διαγωνισμό ζωγραφικής.
Συμμετείχα λοιπόν με μεγάλη χαρά και αποφασιστικότητα να αδράξω την ευκαιρία για ένα ωραίο ταξίδι.
Το ταξίδι αυτό ξεκίνησε όταν αποφάσισα ποιό από τα τρία θέματα που μας είχαν δοθεί θ' ακολουθήσω!
Στη συνέχεια άφησα τα χρώματα να δώσουν ζωή σ'αυτό το θέμα, που μου έβγαζε μια γλυκιά μελαγχολία κι ένα αντίο στη θάλασσα που με καλεί.
Τέλος, ακόμη και η αναμονή για το αποτέλεσμα προσέδωσε στο έργο μου μια πινελιά ακόμη.
Όμως, το σημαντικότερο ήταν πως αρκετοί αναγνώστες μου χάρισαν την ψήφο τους και αυτό με έκανε πολύ χαρούμενη και ικανοποιημένη γι' αυτό το γλυκό ταξίδι!

12 σχόλια:

Mariela είπε...

Συγχαρητήρια γλυκιά μου, σημασία έχει το ταξίδι.... μακάρι να έδινα σε όλους βραβείο...
ευτυχώς που δεν ψηφίζω θα έιχα τεράστιο πρόβλημα, γιατί εγώ τα αγαπώ όλα!!!!!!!!!!!!!!!
σε φιλώ και.... στον επόμενο!!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο Μαριέλα μου! Γι'αυτό και εξ'αρχής δεν μπήκα στη διαδικασία αναρτήσεων ή προσκλήσεων φίλων ή γνωστών...
Χαίρομαι τόσο που οι ψήφοι που πήρε το έργο μου ήταν από τελείως αγνώστους ανθρώπους, που προφανώς τους άρεσε!

Mariela είπε...

Ακριβώς αυτό, όπως το λες!! Μπράβο και πάλι.....

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Ευχαριστώ καλή μου δασκάλα!

Margo είπε...

Κατερίνα συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, ήταν από τα πιο γλυκά έργα σε χρώματα και καδράρισμα απόλυτα δικαιολογημένος ο τίτλος του.
Καλή συνέχεια σου εύχομαι στο πολύ ενδιαφέρον ταξίδι σου:)

Πολλά φιλιά!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Margo σ'ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε το έργο μου... πράγματι εμένα μου έβγαλε μια μελαγχολία το θέμα.
Συγχαρητήρια και για το δικό σου έργο! Πράγματι η δική σου προσέγγιση και ο τίτλος βρίσκονται σε τέλεια εναρμόνιση. Μου άρεσε πολύ!
καλή επικοινωνία...

H.Constantinos είπε...

Είναι πολύ καλό...

Κοίτα, μπορεί να μη το ψήψισα, αλλά να σου πω εντελώς μεταξύ μας τώρα εκ των υστέρων, ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο από αυτό που πήρε το 1ο βραβείο!

ΥΓ: Δεν με βλέπεις στους αναγνώστες σου γιατί τα διάφορα blogs δεν τα παρακολουθώ από εκεί αλλά από τον Google Reader στον οποίο έχεις ήδη προστεθεί.

ΕΦΗ είπε...

Καλωσήρθες στο blog μου Κατερίνα και θα ξέρεις βέβαια ότι ψήφισα το έργο σου, παρ' όλο που η εκλογή ήταν δύσκολη. Θα τα λέμε σίγουρα!!

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Έφη, καλή σου μέρα!!
Σ'ευχαριστώ πολύ και βέβαια θα τα λέμε!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλησπέρα ,
κι εμένα μου άρεσε το έργο σου περισσότερο απ΄όλα , είχαν μια ζεστασιά τα χρώματά σου και δεν είναι σκληρά τα σχήματα !!
Σημασία έχει το ταξίδι κι όχι ο προορισμός , Το ταξίδι στα χρώματα, τα σχήματα, το φως ,
Να σαι καλά, να ζωγραφίζεις , γιατί η ζωγραφική είναι έκφραση, χαρά, δημιουργία !

Διακουμή Κατερίνα είπε...

Αθηνά καλημέρα,
σ'ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου!
Πράγματι, το ταξίδι έχει όλη την αξία... αυτή που του έχεις δώσει με την προσπάθεια, τον αγώνα, την ονειροπόλησή σου!
Ευχαριστώ και πάλι και ας δημιουργούμε όλοι μας γιατί ... μας κάνει καλό!

ΕΛΕΝΗ ΤΕΤΩΡΟΥ ΛΑΤΣΗ είπε...

είσαι πολυ καλή σε παρακολουθώ μπες και στο δικό μου blog να μου πεις τη γνώμη σου

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ (ΕΤ.ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ! ΠΑΙΡΝΩ ON LINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΜΑΡΙΕΛΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ... ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΚΑΜΒΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΝΩ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΜΠΛΟΥΖΕΣ, ΛΑΜΠΑΔΕΣ, ΒΟΤΣΑΛΑ κ.α.) ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!